Slim georganiseerde werkplek

Is je werkplek een chaos? Kost het je veel tijd om bestanden of documenten te zoeken? Heb je geen overzicht meer of merk je dat je afgeleid wordt door dingen die je nog moet doen? Het is net als met een computer. Heb je veel bestanden of programma’s open staan, dan werkt je computer trager. Heb jij zelf veel dingen die je nog moet doen en mis je het overzicht, dan werk jij ook trager.

Als je geen of te weinig grip hebt op je werkplek, je computer en/of je administratie, dan kost dit jou alleen maar tijd en frustratie. Tijd en energie die je beter aan jouw eigenlijke werk en je klanten kunt besteden.

Graag help ik jou om weer structuur en overzicht aan te brengen op je werkplek. In een intakegesprek bespreken we waar je tegenaan loopt en wat je wilt oplossen. Vervolgens gaan we samen aan de slag met als resultaat een opgeruimde werkplek, een handig ingedeelde computer, een opgeschoonde mailbox, zicht op je workflow en een overzichtelijke administratie. Waar jij behoefte aan hebt.